4/06/2010


Bemutatkozás / About me / Vorrstellung:

A Magyar Képzőművészeti Egyetemen végeztem festőművészként és rajz-művészettörténet szakos tanárként 2010-ben. Olajjal készült munkáim mellett kerámiára festek egy igen ellenálló, minőségi technikával. Csempefalakat is készítek köz- és magáncélra egyaránt.

I received my degree in Painting and Art History at the University of Fine Arts, Budapest in 2010. Besides painting in oils on canvas, I paint on ceramics with a high-quality, resistant technique. I also create unique tile murals for public or private places.

2010 erwarb ich mein Diplom als Malerin und Kunstpädagogin an der Universität der Bildenden Künste, Budapest. Neben Ölmalerei, male ich auch auf Keramik mit einer dauerhaften Technik von Qualität. Gleichfalls schaffe ich einzelartige Kachelbilder für gemeinschaftliche und Privatzwecke.




No comments:

Post a Comment